Subject: Elektrilevi ettepanekud riigihangete seaduse muutmiseks
From: Carmen Linnumäe <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 3 Oct 2024 17:59:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Advokaadibüroo TGS Baltic AS viib Rahandusministeeriumi tellimusel läbi
uuringut, kas ja kuidas muuta riigihangete seaduse regulatsiooni või
riigihangete registri tehnilisi lahendusi. Sellega seonduvalt edastab
Elektrilevi ettepanekud riigihangete seaduse muutmiseks.

Oleme valmis esitatud muudatusettepanekuid põhjalikumalt selgitama ja
Rahandusministeeriumiga arutama.

Lugupidamisega

Carmen Linnumäe
Õigus- ja regulaatorsuhete üksuse juht

Elektrilevi OÜ
+372 56475509 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>